Custom Heading

کنہیا کمار کانگریس میں شامل ہوئے ، جگنیش میوانی پارٹی ٹکٹ پر اگلا الیکشن لڑیں گے
کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی کی موجودگی میں کمیونسٹ پارٹی آف انڈیا کے رہنما کنہیا کمار نے منگل کے روزکانگریس میں شمولیت اختیار کی۔ جبکہ گجرات کے ایم ایل اے جگنیش میوانی نے ایک آزاد ایم ایل اے کے طور پر پارٹی میں باضابطہ طور پر شمولیت نہیں لی ، لیکن کہا ہے کہ وہ نظریاتی طور پر پارٹی کے ساتھ ہیں اور کانگریس کے ٹکٹ پر اگلا الیکشن لڑیں گے۔
Kanhaiya joined Congress, Jignesh to fight election on Congress ticket 


نئی دہلی ، 28 ستمبر ( ہ س)۔ کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی کی موجودگی میں کمیونسٹ پارٹی آف انڈیا کے رہنما کنہیا کمار نے منگل کے روزکانگریس میں شمولیت اختیار کی۔ جبکہ گجرات کے ایم ایل اے جگنیش میوانی نے ایک آزاد ایم ایل اے کے طور پر پارٹی میں باضابطہ طور پر شمولیت نہیں لی ، لیکن کہا ہے کہ وہ نظریاتی طور پر پارٹی کے ساتھ ہیں اور کانگریس کے ٹکٹ پر اگلا الیکشن لڑیں گے۔

کنہیا کی شمولیت کے دوران دونوں رہنما نئی دہلی میں پارٹی ہیڈ کوارٹر میں موجود تھے۔ کنہیا کمار جے این یو طلبا یونین کے سابق صدر ہیں اور جگنیش میوانی کا تعلق دلت برادری سے ہے۔ جگنیش نے کہا ہے کہ وہ نظریاتی طور پر کانگریس میں شامل ہوئے ہیں لیکن تکنیکی وجوہات کی وجہ سے ابھی باضابطہ طور پر شامل نہیں ہوں گے۔

جگنیش میوانی گجرات کے وڈگام حلقہ سے ایک آزاد ایم ایل اے ہیں اور راشٹریہ دلت ادھیکار منچ (آر ڈی اے ایم) کے کنوینر ہیں۔ 2017 کے گجرات اسمبلی انتخابات میں کانگریس پارٹی نے وڈگام حلقہ میں میوانی کے خلاف اپنا امیدوار کھڑا نہیں کیاتھا۔

کانگریس میں شامل ہونے سے پہلے کمار اور میوانی نے راہل کے ساتھ آئی ٹی او ، دہلی کے شہیدی پارک میں بھگت سنگھ کے مجسمےپر گلہائے عقیدت پیش کیا۔ اس دوران گجرات کانگریس کے ورکنگ صدر ہاردک پٹیل بھی موجود تھے۔

کانگریس لیڈر منیش تیواری نے کمار اور میوانی کی شمولیت پر سوالات اٹھائے ہیں۔ انہوں نے ٹویٹ کیا کہ’ کچھ کمیونسٹ رہنماوں کے کانگریس میں شامل ہونے کے بارے میں قیاس آرائیاں ہیں۔ 1973 کی کتاب 'کمیونسٹ ان کانگریس' کمار منگلم تھیسس پر پھر سے غور کرناشاید سبق آموز ہوسکتا ہے۔ جتنی زیادہ چیزیں بدلتی ہیں ، اتنی ہی وہ شاید ویسی ہی رہتی ہیں۔ انہوں نے آج اسے پھر سےپڑھا‘۔

ہندوستھان سماچار

-------

 rajesh pande