امیٹھی لوک سبھا سیٹ کے لیے پولنگ پارٹیاں روانہ
امیٹھی ، 19 مئی (ہ س)۔ لوک سبھا انتخابات کو محفوظ طریقے سے کرانے کے لیے پولنگ پارٹیاں امیٹھی ضلع ہ
امیٹھی لوک سبھا سیٹ کے لیے پولنگ پارٹیاں روانہ


امیٹھی ، 19 مئی (ہ س)۔

لوک سبھا انتخابات کو محفوظ طریقے سے کرانے کے لیے پولنگ پارٹیاں امیٹھی ضلع ہیڈکوارٹر گوری گنج میں واقع جواہر نوودیا ودیالیہ سے روانہ ہو رہی ہیں۔ اس بار پولس اور نیم فوجی دستوں کے سائے میں ووٹنگ ہوگی جو لوک سبھا انتخابات کے انعقاد کے لیے ضلع کے باہر سے آئے ہیں۔امیٹھی لوک سبھا سیٹ کے لیے کل 13 امیدوار میدان میں ہیں ، جو ملک کی سب سے گرم سیٹ مانی جاتی ہے۔ جس میں بہوجن سماج وادی پارٹی کے ننھین لال ، ہندوستانی اتحاد کے امیدوار کشوری لال شرما اور بھارتیہ جنتا پارٹی کے امیدوار، موجودہ رکن پارلیمنٹ اور مرکزی وزیر اسمرتی ایرانی سمیت دیگر چھوٹی پارٹیاں اور آزاد امیدوار شامل ہیں۔

قابل ذکر ہے کہ امیٹھی لوک سبھا سیٹ کے تحت کل پانچ اسمبلیاں ہیں جن میں امیٹھی ، گوری گنج ، جگدیش پور ، تلوئی اور سیلون اسمبلیاں شامل ہیں۔ اس پوری لوک سبھا میں 17 لاکھ ، 86 ہزار ، 124 ووٹر 1923 ووٹوں پر اپنے حق رائے دہی کا استعمال کریں گے۔ جن میں 937147 مرد ووٹرز اور 848878 خواتین ووٹرز ہیں۔ اس بار امیٹھی پارلیمانی حلقہ میں 23789 نئے ووٹر بنائے گئے ہیں جو پہلی بار اپنے حق رائے دہی کا استعمال کریں گے۔ امیٹھی پارلیمانی حلقے میں تقریباً 18 ہزار معذور ووٹر ہیں۔ یہ تمام ووٹر ای وی ایم میں 13 امیدواروں کی قسمت کا فیصلہ کریں گے۔

ڈسٹرکٹ الیکشن آفیسر نے بتایا کہ آج شام تک تمام پولنگ پارٹیاں اپنے اپنے پولنگ سٹیشنوں پر پہنچ جائیں گی اور 20 مئی کو ووٹنگ صبح 7 بجے سے شروع ہو کر شام 6 بجے تک جاری رہے گی۔ الیکشن کمیشن کی ہدایات کے مطابق تمام پولنگ اسٹیشنز پر ووٹرز کے لیے ضروری انتظامات کیے گئے ہیں تاکہ ووٹرز کو کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ کولر اور پانی کے ساتھ ساتھ بچوں کے کھیلوں اور معذوروں کے لیے ٹرائی سائیکل وغیرہ کا بھی انتظام کیا گیا ہے۔پولنگ سٹیشنوں کو دلہن کی طرح سجایا جا رہا ہے۔ ضلعی انتظامیہ نے ضلع کے تمام ووٹرز سے بھی اپیل کی ہے کہ وہ اپنے گھروں سے باہر نکلیں اور زیادہ سے زیادہ ووٹ ڈالیں ، تاکہ ووٹنگ کا فیصد بڑھایا جا سکے۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande