سنیل مان سنگھکا نے سابق صدر سے ملاقات کی
۔ رام ناتھ کووند کے ساتھ گائے سے متعلق علوم پر تبادلہ خیال ناگپور، 15 مئی (ہ س)۔ اینیمل ویلفیئر بورڈ
سنیل مان سنگھکا نے سابق صدر سے ملاقات کی


۔ رام ناتھ کووند کے ساتھ گائے سے متعلق علوم پر تبادلہ خیال

ناگپور، 15 مئی (ہ س)۔ اینیمل ویلفیئر بورڈ آف انڈیا کے ممبر اور کاؤ سائنس ریسرچ سنٹر کے ٹرسٹی سنیل مان سنگھکا نے سابق صدر رام ناتھ کووند سے ملاقات کی اور گائے کے تحفظ اور گائے سائنس کی ضرورت پر تبادلہ خیال کیا۔ دہلی میں سابق صدر کی رہائش گاہ پر ہوئی اس ملاقات کے موقع پر گایتری پریوار (اندور) کے سینئر کارکن سنجے اگروال بھی موجود تھے۔

ملاقات کے بارے میں سنیل مان سنگھکا نے کہا کہ سابق صدر رام ناتھ کووند کا تعلق ایک عام خاندان سے ہے۔ انہیں زراعت اور گائے پالنے میں بھی بہت دلچسپی ہے۔ اس کے نتیجے میں، اس ملاقات کے وقت، مان سنگھکا نے سابق صدر کو گائے سائنس سے متعلق سائنسدانوں کے تعاون، ہندوستانی گائے کی نسل کی اہمیت، گائے پر مبنی نامیاتی زراعت، پنچ گو آیورویدک ادویات اور متعلقہ شعبوں میں کی جا رہی تحقیق کے بارے میں بھی آگاہ کیا۔

مان سنگھکا نے بتایا کہ رام ناتھ کووند نے پورے موضوع اور اس میدان میں ہونے والی تحقیق کو تفصیل سے سمجھا۔ سابق صدر نے ہندوستان کو ایک زرعی ملک بنانے میں گائے کی نسل کی پرورش پر زور دیا۔ مان سنگھکا کے مطابق رام ناتھ کووند نے گائے سائنس پر مبنی قومی سیمینار میں شرکت کے لیے اپنی رضامندی ظاہر کی ہے۔

اس موقع پر سنیل مان سنگھکا نے سابق صدر جمہوریہ کو گائے سائنس سے متعلق لٹریچر پیش کیا۔ مان سنگھکا نے کہا کہ بحث کے دوران رام ناتھ کووند نے گائے پر مبنی دیہی ترقی اور گائے کی تحقیق میں گہری دلچسپی ظاہر کی۔

ہندوستھان سماچار/ عبد الواحد


 rajesh pande