بی ایس ایف نے سرحد پر ڈھائی کلو ہیروئن برآمد کی
سری گنگا نگر، 15 مئی (ہ س)۔ بارڈر سیکیورٹی فورس نے ضلع ہندوملکوٹ بی او پی کے علاقے خخاں بارڈر پر ت
بی ایس ایف نے سرحد پر ڈھائی کلو ہیروئن برآمد کی


سری گنگا نگر، 15 مئی (ہ س)۔

بارڈر سیکیورٹی فورس نے ضلع ہندوملکوٹ بی او پی کے علاقے خخاں بارڈر پر تین پیکٹوں میں ہیروئن برآمد کرلی۔ اس ہیروئن کا وزن 2.5 کلو گرام ہے اور شبہ ہے کہ یہ گزشتہ 2 ماہ کے دوران کسی وقت علاقے میں گرائی گئی تھی۔ اس علاقے میں کسان کمبائنوں سے گندم کی کٹائی کر رہے تھے۔ اس دوران یہ پیکٹ دیکھے گئے۔ یہ پیلے رنگ کے پیکٹ زیرو لائن اور باڑ کے درمیان پڑے ہوئے نظر آئے۔ دوپہر دو بجے کے قریب فوجی باڑ کی دوسری طرف گشت کر رہے تھے۔ اس دوران زیرو لائن سے باڑ لگانے کے درمیان کھیتوں میں پیلے رنگ کے پیکٹ نظر آئے۔ اطلاع ملنے پر بی ایس ایف کے ہندوملکوٹ بی او پی انچارج، پلاٹون کمانڈر، سیکٹر ہیڈ کوارٹر اور بٹالین ہیڈ کوارٹر کے اہلکار موقع پر پہنچ گئے۔

راجستھان بارڈر شروع ہونے کے بعد پہلا بی او پی ہندومل کوٹ ہے۔ یہ علاقہ پنجاب کی سرحد سے صرف 4 سے 5 کلومیٹر کے فاصلے پر ہے۔ ایسے میں صرف پنجاب کے سمگلر ہیروئن کی اسمگلنگ میں ملوث پائے جاتے ہیں۔

اس معاملے میں پولیس اور بی ایس ایف نے اسمگلروں کو پکڑنے کی مہم شروع کی ہے۔ تاہم ابھی تک اس معاملے میں کوئی اسمگلر نہیں پکڑا گیا ہے۔ ایس پی گورو یادو نے بتایا کہ اس معاملے میں پولیس نے بی ایس ایف کے ساتھ مل کر تلاش شروع کر دی ہے۔ لیکن اب تک کوئی اسمگلر نہیں پکڑا گیا۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande