متھرا اور کاشی کے لیے 400 سیٹیں درکار :ہیمنت بسوا سرما
رانچی، 15 مئی (ہ س)۔ آسام کے وزیر اعلیٰ ہیمنت بسو سرما نے کہا کہ اس بار نریندر مودی 400 سے زیادہ س
متھرا اور کاشی کے لیے 400 سیٹیں درکار :ہیمنت بسوا سرما


رانچی، 15 مئی (ہ س)۔

آسام کے وزیر اعلیٰ ہیمنت بسو سرما نے کہا کہ اس بار نریندر مودی 400 سے زیادہ سیٹیں حاصل کرکے ایک بار پھر وزیر اعظم کے عہدے کا حلف لیں گے۔ کانگریس سمیت اپوزیشن جماعتوں نے یہ مسئلہ اٹھایا کہ 400 سیٹیں کیوں؟ پورا ایکو سسٹم یہ دلیل دے رہا ہے کہ 400 کو پار نہیں ہوگا، انہیں 399 کے بارے میں کوئی شک نہیں۔ عوام دو سیٹیں دے دیں گے۔ ہیمنتبسوسرما بدھ کو بی جے پی کے ریاستی دفتر میں پریس کانفرنس سے خطاب کر رہے تھے۔

شرما نے کہا کہ 300 سیٹیں حاصل کرنے کے بعد بی جے پی نے ایودھیا میں عظیم الشان رام مندر تعمیر کیا۔ اس بار 400 کو عبور کرنے کے بعد متھرا اور کاشی میں بھی مندر بنائے جائیں گے۔ 2047 تک ملک ترقی یافتہ ہو جائے گا۔ اس کی پہل پہلے ہی ہو چکی ہے۔ 2029 تک تیسری بڑی معیشت بن جائے گی۔ ہندوستان میں انتخابات صرف ترقی کے لیے نہیں بلکہ شناخت کے لیے بھی لڑے جاتے ہیں۔

آسام کے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ کانگریس پی او کے کو بھول گئی ہے۔ بی جے پی کا خیال ہے کہ پاکستان میں کشمیر نہیں ہونا چاہیے۔ مودی سرکار نے کشمیر میں سیٹیں محدود کر دی ہیں۔ اس میں پی او کے کے لیے ایم ایل ایز کا بھی انتظام کیا گیا ہے۔ وہاں سے ایم ایل اے بھی ہوں گے۔ اس بار، جیسے ہی 400 سیٹیں آئیں گی، پی او کےے ہندوستان کا حصہ بن جائے گا۔

آسام کے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ کانگریس کے دور میں ایک قانون بنایا گیا تھا۔ بتایا گیا ہے کہ رام مندر پر بات چیت ہوگی۔ کاشی اور متھرا پر بحث نہیں ہو سکتی۔ یہ قانون خدا کی جائے پیدائش میں مندر کی اجازت نہیں دیتا۔ انہوں نے کہا کہ ملک میں سیکولر نظام نافذ ہے۔ اس کے تحت ملک میں کوئی پرسنل لاء نہیں ہو سکتا۔ مسلمان شریعت پر عمل کرتے ہیں۔ ملک کا قانون اس کی اجازت دیتا ہے۔ وہ بچپن کی شادیاں کرتے ہیں۔ چار شادیاں کر لیں۔ باپ کی جائیداد میں بیٹی کو حق نہیں دیا جاتا۔ اس میں بہتری لانے کے لیے یو سی سی کو متعارف کرانا ہو گا۔ مودی حکومت 400 سیٹوں پر یہ کام کرے گی۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande