میں انیل سے زیادہ زندگی سے مطمئن ہوں: سنجے کپور
بالی ووڈ اداکار سنجے کپور اداکار انیل کپور اور بونی کپور کے بھائی ہیں۔ سنجے نے اپنے کیریئر میں بہت س
سنجے کپور


بالی ووڈ اداکار سنجے کپور اداکار انیل کپور اور بونی کپور کے بھائی ہیں۔ سنجے نے اپنے کیریئر میں بہت سی فلمیں کیں ، لیکن وہ اپنے بھائی انیل کی طرح کامیاب نہیں ہوئے۔ سنجے نے اپنے بھائیوں کے ساتھ اپنے تعلقات کے بارے میں کھل کر بات کی ہے۔ سنجے نے کہا ہے کہ انیل ہم سے زیادہ امیر ہونے کے باوجود زندگی سے زیادہ مطمئن ہوں۔

ایک انٹرویو میں سنجے نے بھائیوں اور بہنوں کے درمیان موازنہ پر تبصرہ کیا۔ سنجے کا کہنا ہے کہ یہ موازنہ فلم انڈسٹری میں ہوتا ہے لیکن وقت کے ساتھ ساتھ کم ہوتا جاتا ہے۔ سنجے نے یہ بھی کہا کہ اس طرح کے موازنہ ان کے بھائیوں کے ساتھ ان کے تعلقات کو متاثر نہیں کرتے کیونکہ انہوں نے اس کی شروعات نہیں کی تھی۔سنجے کپور نے کہا ، ہم ایک ساتھ رہتے تھے۔ جب ہم نے اپنا کیریئر شروع کیا تو ہم دو بیڈ روم والے گھر میں رہتے تھے۔ ہم ایک خاندان کے طور پر ایک دوسرے کے بہت قریب ہیں۔ بالکل ، پھر آپ کے اپنے بچے ہیں، وغیرہ۔ اکثر ایسا ہوتا ہے کہ میں انیل اور بونی سے ایک یا ڈیڑھ ماہ تک نہیں مل پاتا لیکن ہم ایک دوسرے کا احترام کرتے ہیں، ہم ایک دوسرے سے پیار کرتے ہیں۔

سنجے اپنے قریبی خاندانی تعلقات کا سہرا اپنے والدین کو دیتے ہیں۔ سنجے نے یہ بھی کہا کہ انہوں نے بچوں میں مساوات اور اتحاد کا جذبہ پیدا کیا۔ اس موقع پر انہوں نے بھائیوں کے درمیان مقابلے پر تبصرہ بھی کیا۔ سنجے کپور نے بتایا کہ رے ان کے بھتیجے ہیں ، کبھی ان کی فلمیں ہٹ ہوتی ہیں ، کبھی فلاپ ہوتی ہیں ، لیکن ارجن ، سونم یا جھانوی یا کسی کی فلم کی جمعہ کو ریلیز ہونے سے ہمارا رشتہ نہیں بدلتا۔انہوں نے کہا کہ میں یہ نہیں کہہ رہا کہ کوئی مقابلہ نہیں ہے۔ اگرچہ انیل مجھ سے زیادہ کامیاب ہے ، لیکن میں ہمیشہ محسوس کرتا ہوں کہ میں ان سے زیادہ خوش اور مطمئن ہوں۔ میں ہمیشہ کہتا ہوں کہ خدا رحیم ہے۔ اگرچہ میں نے زندگی میں ان کے مقابلے میں کم پیسہ کمایا ہے ، مجھے لگتا ہے کہ میں بہت خوش ہوں۔ میں ہمیشہ اچھے موڈ میں رہتا ہوں۔ میں یہ نہیں کہہ رہا ہوں کہ وہ اداس ہے یا کچھ بھی۔ سنجے کپور نے کہا کہ میں نہیں جانتا کہ اسے کیسے کہنا ہے ، لیکن مجھے لگتا ہے کہ میں ان سے زیادہ مطمئن ہوں۔سنجے کپور کے کام کی بات کریں تو وہ آخری بار فلم ' مرڈر مبارک ' میں نظر آئے تھے۔ یہ فلم نیٹ فلکس پر ریلیز ہوئی تھی۔ اس میں سارہ علی خان ، وجے ورما ، پنکج ترپاٹھی ، کرشمہ کپور نے اہم کردار ادا کیے تھے۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande