سیف علی خان نے بیوی کرینہ کے نام کا ٹیٹو بدل دیا، سوشل میڈیا پر ٹرول
اداکار سیف علی خان اور کرینہ کپور خان بالی ووڈ کی مقبول جوڑی ہیں۔ فی الحال سیف کی ایک تصویر سوشل میڈ
سیف علی خان نے بیوی کرینہ کے نام کا ٹیٹو بدل دیا، سوشل میڈیا پر ٹرول


اداکار سیف علی خان اور کرینہ کپور خان بالی ووڈ کی مقبول جوڑی ہیں۔ فی الحال سیف کی ایک تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے جس کے بعد نیٹیزنز یہ تبصرہ کر رہے ہیں کہ اس جوڑے کے درمیان محبت نہیں ہے۔ تصویر میں سیف کے بازو پر کرینہ کے نام کا ٹیٹو نظر نہیں آرہا ہے تاہم ایک مختلف ٹیٹو نظر آرہا ہے۔

سیف علی خان حال ہی میں ہوائی اڈے پر پیپرازی کیمروں میں پکڑے گئے تھے۔ وہاں سے ان کی ایک تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔ اس تصویر میں کرینہ کے نام کا ٹیٹو نہیں بلکہ اداکار کے بازو پر ایک مختلف ٹیٹو دیکھا جا سکتا ہے۔ یہ دیکھنے کے بعد مداحوں نے تبصرے شروع کر دیے ہیں کہ سیف علی خان اور کرینہ کی طلاق ہونے جا رہی ہے۔ سیف کے بازو پر بنے ٹیٹو کو دیکھ کر ایسا لگتا ہے کہ شاید اس میں ان کی نئی فلم کے لیے تبدیلی کی گئی ہے۔

سیف علی خان کی وائرل ویڈیو پر تبصرہ کرتے ہوئے ایک صارف نے لکھا، کیا ان دونوں کے درمیان کچھ ہوا ہے؟ تو دوسرے نے پوچھا کیا تم تیسری شادی کرنے جا رہے ہو؟ ایک نیٹیزین نے لکھا، ان دونوں کے درمیان سب کچھ ٹھیک ہونا چاہیے۔ ایک صارف نے تبصرہ کیا، کچھ دن انتظار کریں، ٹیٹو بدلنے کے بعد بیوی بھی بدل جائے گی۔

سیف علی خان نے 12 سال قبل 2012 میں کرینہ کپور سے دوسری شادی کی تھی۔ دونوں نے فلم 'ٹشن' کی شوٹنگ کے دوران ایک دوسرے کو ڈیٹ کرنا شروع کیا۔ جوڑے کے دو بچے ہیں، تیمور علی خان اور جیہ علی خان۔ سیف علی خان کی پہلی شادی اداکارہ امریتا سنگھ سے ہوئی تھی۔ جوڑے کے دو بچے ہیں سارہ علی خان اور ابراہیم علی خان۔ سارہ اور ابراہیم اپنی ماں کے ساتھ رہتے ہیں۔ سارہ کے چھوٹے بھائی ابراہیم جلد ہی بالی ووڈ میں ڈیبیو کریں گے۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande