وستارا فلائٹ کی منسوخی اور تاخیر پر روزانہ رپورٹ طلب
نئی دہلی ، 02 اپریل (ہ س)۔ ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن (ڈی جی سی اے) نے منگل کو وسارا ایئر ل
وستارا فلائٹ


نئی دہلی ، 02 اپریل (ہ س)۔

ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن (ڈی جی سی اے) نے منگل کو وسارا ایئر لائنز کو ہدایت دی کہ وہ پرواز کی منسوخی کے ساتھ ساتھ پرواز میں تاخیر کے بارے میں روزانہ کی معلومات فراہم کرے۔ ایوی ایشن ریگولیٹر نے کمپنی کو یہ حکم عملے کے ارکان کی عدم دستیابی اور دیگر کئی وجوہات کی وجہ سے وستارا کی پروازوں میں تاخیر کے پیش نظر دیا ہے۔

ایک بیان میں، ایئر ریگولیٹر ڈی جی سی اے نے کہا کہ وستارا ایئر لائنز میں مختلف پروازوں میں رکاوٹوں کے پیش نظر، اس نے ایئر لائن سے منسوخ اور تاخیر سے ہونے والی پروازوں کی روزانہ کی معلومات اور تفصیلات فراہم کرنے کو کہا ہے۔ پرواز کی منسوخی اور تاخیر کی صورت میں مسافروں کو سہولیات فراہم کرنے کی ضروریات کی تعمیل کو یقینی بنانے کے لیے ڈی جی سی اے کے اہلکار بھی صورتحال پر نظر رکھے ہوئے ہیں۔

عملے کی عدم دستیابی کی وجہ سے ایئر لائن نے پیر کو تقریباً 50 پروازیں منسوخ کیں ، جبکہ کئی پروازیں تاخیر کا شکار ہوئیں۔ وسٹارا نے عملے کی پریشانی کے درمیان اپنی پروازیں عارضی طور پر کم کرنے کا فیصلہ کیا ہے ، جس کی وجہ سے آج تقریباً 70 پروازیں منسوخ ہونے کا امکان ہے۔ دراصل ، وسٹارا ایئر لائن کے ایئر انڈیا کے ساتھ انضمام کا عمل جاری ہے۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande