پرینکا چوپڑا کی نئی فلم 'ٹائیگر' کی ریلیز کی تاریخ سامنے آگئی
پرینکا چوپڑا اور دیپیکا پدوکون بالی ووڈ کی معروف اداکارہ ہیں۔ پرینکا اور دیپیکا نے اداکاری اور محنت
پرینکا چوپڑا کی نئی فلم ’ٹائیگر‘ کی ریلیز کی تاریخ سامنے آگئی


پرینکا چوپڑا اور دیپیکا پدوکون بالی ووڈ کی معروف اداکارہ ہیں۔ پرینکا اور دیپیکا نے اداکاری اور محنت سے بالی ووڈ میں اپنی جگہ بنائی۔ پرینکا نے حال ہی میں او ٹی ٹی پر اپنے نئے پروجیکٹ کا اعلان کیا ہے۔ پرینکا نے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ شیئر کرکے اپنے آنے والے پروجیکٹ 'ٹائیگر' کا اعلان کیا ہے۔ فلم 'ٹائیگر' 22 اپریل کو ارتھ ڈے پر ریلیز کی جائے گی۔ لیکن یہ اعلان کرتے ہوئے پرینکا نے دیپیکا کے حوالے سے ایک بڑی غلطی کر دی۔

ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار کی 'ٹائیگر' ہندوستان میں جنگل اور شیروں کی زندگی پر مبنی ہے۔ اس فلم میں پرینکا نے امبا نامی شیرنی کی آواز دی ہے۔ انہوں نے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ کر کے یہ جانکاری بھی دی ہے۔ لیکن فلم کا اعلان کرتے ہوئے پرینکا نے ایک بہت بڑی غلطی کی۔ اسے دیپیکا پدوکون ٹیگ کیا گیا تھا۔ اس سے مداحوں میں الجھن پیدا ہو گئی۔ مداح حیران تھے کہ کیا اس فلم میں دیپیکا بھی ہیں؟

پرینکا کی اس پوسٹ پر مداحوں نے بھی کمنٹس کیے۔ مداحوں نے تبصرہ کیا، کیا دیپیکا اس پروجیکٹ میں ہیں؟، دیپیکا کو کیوں ٹیگ کیا گیا؟، کیا دیپیکا اس میں ہیں؟ پرینکا نے انہیں ٹیگ کیا ہے۔ اس کے بعد پرینکا نے کیپشن میں ترمیم کرکے اپنی غلطی کو درست کیا۔

پرینکا کی فلم 'ٹائیگر' 22 اپریل کو ارتھ ڈے پر ریلیز ہوگی۔ یہ فلم ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر ریلیز ہوگی۔ اس فلم کی شوٹنگ گزشتہ 8 سال سے جاری ہے۔ ہندوستان کے جنگلات کی سیر کریں، جہاں چھوٹے بڑے جانوروں کی ایک بڑی تعداد ہے، وہیں بہت سے بڑے جانور بھی ہیں۔ ادھر امبا نامی شیرنی اپنے بچوں کی دیکھ بھال کر رہی ہے۔ ماں بیٹے کے اس رشتے اور امبا کے خاندان کی کہانی سامنے آئے گی۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande