سواتنتریہ ویر ساورکر کی کمائی میں کمی، 11ویں دن کمائی 60 لاکھ
فلم ’سوتنتر ویر ساورکر‘ کو سینما گھروں میں ریلیز ہوئے 11 دن ہوچکے ہیں۔ یہ فلم 22 مارچ کو ہندی اور مر
سوتنتر ویر ساورکر


فلم ’سوتنتر ویر ساورکر‘ کو سینما گھروں میں ریلیز ہوئے 11 دن ہوچکے ہیں۔ یہ فلم 22 مارچ کو ہندی اور مراٹھی میں ریلیز ہوئی تھی۔ رندیپ ہڈا نے اس فلم میں ویر ساورکر کا کردار ادا کیا ہے۔ وہ اس فلم کے ہدایت کار بھی ہیں۔ فلم کی 11ویں دن کی کمائی کے اعداد و شمار سامنے آگئے ہیں۔

انڈسٹری ٹریکر 'سیکنلک' کے مطابق، فلم 'سوتنتر ویر ساورکر' نے پہلے دن 1.05 کروڑ روپے، دوسرے دن 2.25 کروڑ روپے، تیسرے دن 2.7 کروڑ روپے، چوتھے دن 2.15 کروڑ روپے کمائے۔ پانچویں دن 1کروڑ، چھٹے دن 1.05 کروڑ روپے، پہلے دن 86 لاکھ، ساتویں دن 1.15 کروڑ روپے، دوسرے ہفتے فلم نے آٹھویں دن 1.1 کروڑ، نویں دن 1.5 کروڑ روپے کا بزنس کیا، 10ویں دن 1.75 کروڑ روپے اور 11ویں دن 60 لاکھ روپے۔ 11 دنوں میں اس فلم کا کل کلیکشن 16.30 لاکھ روپے ہے۔

حالانکہ یہ فلم ہندی اور مراٹھی میں ریلیز ہوئی تھی لیکن ہندی نے زیادہ کمائی کی۔ حال ہی میں اس فلم کی خصوصی اسکریننگ کا اہتمام کیا گیا۔ اس اسکریننگ میں ریاست کے نائب وزیر اعلی دیویندر فڑنویس موجود تھے۔ اس پروگرام میں ان کے علاوہ بالی ووڈ کی کئی مشہور شخصیات نے بھی شرکت کی۔ اس فلم کی بات کریں تو اس میں انکیتا لوکھنڈے اور امیت سیال نے اہم کردار ادا کیے ہیں۔

ہندی کے ساتھ ساتھ مراٹھی فنکار بھی فلم کے بارے میں پوسٹ کر رہے ہیں اور لوگوں سے فلم دیکھنے کی اپیل کر رہے ہیں۔ کریتی سینن، کرینہ کپور اور تبو اسٹارر فلم 'کرو' اس ہفتے ریلیز ہوئی ہے اور اچھی بزنس کر رہی ہے۔ یہ فلم اس سے قبل ریلیز ہونے والی دیگر فلموں کا مقابلہ کر رہی ہے۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande