رودرپور: بی جے پی کی تیسری میعاد میں بدعنوانی پر مزید حملے ہوں گے: مودی
نئی دہلی، 2 اپریل (ہ س)۔ بھارتیہ جنتا پارٹی کے سینئر لیڈر اور وزیر اعظم نریندر مودی نے منگل کو اتراک
رودرپور: بی جے پی کی تیسری میعاد میں بدعنوانی پر مزید حملے ہوں گے: مودی


نئی دہلی، 2 اپریل (ہ س)۔ بھارتیہ جنتا پارٹی کے سینئر لیڈر اور وزیر اعظم نریندر مودی نے منگل کو اتراکھنڈ کے رودر پور میں ایک انتخابی ریلی سے خطاب کیا۔ اس دوران انہوں نے کہا کہ ان کے تیسرے دور حکومت میں کرپشن پر مزید حملے ہوں گے اور عوام کی زندگیوں کو بہتر بنانے کے لیے بڑے فیصلے کیے جائیں گے۔

آئندہ لوک سبھا انتخابات کے پیش نظر مودی ملک بھر میں مختلف مقامات کا دورہ کر رہے ہیں اور انتخابی جلسوں سے خطاب کر رہے ہیں۔ اسی سلسلے میں وہ آج رودرپور میں تھے۔ یہاں انہوں نے کانگریس اور اپوزیشن اتحاد پر سخت حملہ کیا اور اپنی حکومتوں کی کامیابیوں کو شمار کیا۔

انہوں نے کرپشن پر اپوزیشن کو نشانہ بنایا۔ انہوں نے کہا کہ جہاں ان کی حکومت کرپشن ہٹانے کا نعرہ لگا رہی ہے وہیں اپوزیشن کرپشن بچانے کی مہم چلا رہی ہے۔ کرپشن ہر غریب اور متوسط طبقے کا حق چھینتی ہے اور میں کسی کو غریب اور متوسط طبقے کے حقوق چھیننے نہیں دوں گا۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ کانگریس نے ملک کے اتحاد کو لے کر بہت سی غلطیاں کی ہیں۔ انہوں نے کرتارپور صاحب اور کچاتھیو کا مسئلہ اٹھایا۔ بی جے پی لیڈر نے کانگریس لیڈر کے جنوبی ہندوستان کو الگ تھلگ کرنے کا مسئلہ اٹھایا۔ انہوں نے کہا کہ کانگریس نے اتراکھنڈ کے بہادر بیٹے وپن راوت کی بھی توہین کی ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ مودی نے ہندوستان کو دنیا کی تیسری بڑی اقتصادی طاقت بنانے کی ضمانت دی ہے۔ تیسری بڑی معاشی طاقت کا مطلب ہے کہ لوگوں کی آمدنی بڑھے گی۔ روزگار کے مواقع بڑھیں گے۔ دیہات اور شہروں میں سہولتیں بڑھیں گی۔

مودی نے کہا کہ مودی کی گارنٹی تیسری اننگز میں 24 گھنٹے بجلی فراہم کرنا ہے۔ بجلی کا بل صفر ہونا چاہیے اور بجلی سے آمدنی ہونی چاہیے۔ اس کے لیے مودی نے 'پی ایم سوریہ گھر مفت بجلی اسکیم' شروع کی ہے۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande