وزیراعظم نے بی جے پی کارکنوں سے 6اپریل کو بوتھ سطح پر یوم تاسیس منانے کی اپیل کی
نئی دہلی ، 02 اپریل (ہ س)۔ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے سینئر لیڈر اور وزیر اعظم نریندر مودی ن
میرا بوتھ سب سے مضبوط


نئی دہلی ، 02 اپریل (ہ س)۔

بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے سینئر لیڈر اور وزیر اعظم نریندر مودی نے پارٹی کارکنوں سے اپیل کی ہے کہ وہ 06 اپریل کو بوتھ سطح پر بی جے پی کا یوم تاسیس منائیں۔ مودی منگل کو بہار کے بی جے پی کارکنوں سے نمو ایپ کے ذریعے بات چیت کر رہے تھے۔بہار کے بی جے پی کارکنوں کی محنت کی تعریف کرتے ہوئے وزیر اعظم مودی نے کہا کہ بی جے پی کارکنان ہمیشہ عوام کی خدمت کے لئے پرعزم ہیں اور خدمت ان کی اولین ترجیح ہے۔ انہوں نے کہا کہ 6 اپریل بی جے پی کا یوم تاسیس ہے۔ اس موقع پر اپنے بوتھ پر کانفرنس کا انعقاد کریں۔ پرانے لوگوں سے بات کریں اور ان سے جنگل راج کے دوران ان کے تجربات کے بارے میں پوچھیں، وہاں کیا مسائل تھے اور ان سے این ڈی اے حکومت میں ہونے والی ترقی کے بارے میں بھی بات کریں اور انہیں ترقیاتی منصوبوں کے بارے میں بتائیں۔

بہار میں امن و امان کی صورتحال کو لے کر پچھلی حکومتوں کو نشانہ بناتے ہوئے مودی نے کہا کہ بہار نے ایسے وقت بھی دیکھے ہیں جب خواتین کے لیے گھر سے باہر نکلنا بھی مشکل تھا، لیکن این ڈی اے کے دور میں امن و امان کی حکمرانی تھی۔ بہار میں قیام ہوا اور ترقی ہوئی، منصوبوں کے اثرات نظر آنے لگے۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ 10 سالوں سے ملک میں ایک ایسی حکومت ہے جو خواتین کی طاقت کو بڑھانے کے لیے کام کر رہی ہے۔کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی کا نام لیے بغیر مودی نے کہا کہ میں شکتی کی پوجا کرتا ہوں ، دوسری طرف ہندوستانی اتحاد کے لوگ کہتے ہیں کہ وہ شکتی کو ختم کردیں گے۔

بدعنوانی پر کانگریس پر حملہ کرتے ہوئے مودی نے کہا کہ پہلے ایک وزیر اعظم کہتے تھے کہ اگر دہلی سے ایک روپیہ بھیجا جائے تو ہر گاو¿ں میں صرف 15 پیسے پہنچتا ہے ، درمیان میں 85 پیسے غائب ہو جاتا ہے۔ اب ہماری حکومت ڈی بی ٹی کے ذریعے پیسے بھیجتی ہے ، جس کی وجہ سے پوری رقم مستفید کے کھاتے میں پہنچ جاتی ہے ، اب ایک پیسے کا بھی فراڈ نہیں ہوتا۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande