چھتیس گڑھ: انکاؤنٹر میں خاتون نکسلائٹ سمیت 10 نکسلی مارے گئے، ہتھیاروں کا ذخیرہ بھی برآمد
بیجاپور، 02 اپریل (ہ س)۔ ضلع کے گنگلور تھانہ علاقہ کے تحت گاؤں لینڈرا کے جنگل میں منگل کی صبح ہوئے ا
چھتیس گڑھ: انکاؤنٹر میں خاتون نکسلائٹ سمیت 10 نکسلی مارے گئے، ہتھیاروں کا ذخیرہ برآمد


بیجاپور، 02 اپریل (ہ س)۔ ضلع کے گنگلور تھانہ علاقہ کے تحت گاؤں لینڈرا کے جنگل میں منگل کی صبح ہوئے ایک انکاؤنٹر میں ایک خاتون نکسلائٹ سمیت 10 نکسلی مارے گئے۔ تصادم میں شامل فوجیوں نے یہ بھی دعویٰ کیا ہے کہ بڑی تعداد میں نکسلی زخمی ہوئے ہیں۔ بستر کے آئی جی سندرراج پی نے انکاؤنٹر کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ انکاؤنٹر میں شامل تمام فوجی محفوظ ہیں۔

انکاؤنٹر کے بعد علاقے میں تلاشی مہم کے دوران سیکورٹی اہلکاروں کو 10 نکسلیوں کی لاشیں ملی ہیں۔ تصادم کے مقام سے خودکار ہتھیار جیسے بی جی ایل لانچر، ایل ایم جی اور بڑی مقدار میں گولہ بارود برآمد کیا گیا ہے۔

پولیس سے موصولہ اطلاع کے مطابق ڈی آر جی، ایس ٹی ایف، کوبرا اور سی آر پی ایف کی مشترکہ فورس نکسل مٹاؤ آپریشن کے لیے روانہ ہوئی تھی۔ 02 اپریل کی صبح سیکورٹی فورسز کے اہلکار تلاشی آپریشن کے دوران کورچولی-لینڈرا کے جنگلوں میں پہنچے۔ اسی دوران گنگلور ایریا کمیٹی کے نکسلیوں نے فوجیوں پر فائرنگ شروع کر دی۔ فوجیوں کی جوابی فائرنگ میں نکسلائیٹ بھاگ گئے۔

تصادم ختم ہونے کے بعد سیکورٹی فورسز نے جائے وقوعہ کا جائزہ لیا۔ اس دوران ایک خاتون نکسلائٹ کے ساتھ کل 10 نکسلائیٹس کی لاشیں اور جدید ہتھیاروں کا ذخیرہ برآمد کیا گیا۔

ہندوستھان سماچار


 rajesh pande