بین اسٹوکس ٹی 20 ورلڈ کپ سے دستبردار، فٹنس پر توجہ دیں گے
بین اسٹوکس ٹی 20 ورلڈ کپ سے دستبردار، فٹنس پر توجہ دیں گے لندن، 2 اپریل (ہ س)۔ انگلینڈ کے آل راؤنڈر
بین اسٹوکس ٹی 20 ورلڈ کپ سے دستبردار، فٹنس پر توجہ دیں گے


بین اسٹوکس ٹی 20 ورلڈ کپ سے دستبردار، فٹنس پر توجہ دیں گے

لندن، 2 اپریل (ہ س)۔ انگلینڈ کے آل راؤنڈر بین اسٹوکس نے منگل کو اپنی فٹنس پر توجہ دینے کے لیے ویسٹ انڈیز اور امریکا میں ہونے والے آئندہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ سے دستبرداری اختیار کرلی ہے۔

آسٹریلیا میں گزشتہ ایڈیشن کے فائنل میں ناقابل شکست 50 رن اسکور کرنے والے اسٹوکس نے انگلینڈ کو ٹائٹل دلانے کے لیے کہا ہے کہ وہ دوبارہ بولنگ کے لیے مکمل فٹنس حاصل کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں اور انھوں نے انگلینڈ کرکٹ بورڈ (ای سی بی) سے سلیکشن کی درخواست کی ہے اور یہ بھی کہا ہے کہ ان کے نام پر غور نہ کیا جائے۔

اسٹوکس پچھلے سال گھٹنے کی انجری سے نبردآزما تھے اور انہوں نے اپنے گھر پر آسٹریلیا کے خلاف آخری تین ایشز ٹیسٹ میں بولنگ نہیں کی تھی۔ پہلے اپنی ون ڈے ریٹائرمنٹ کا اعلان کرنے کے بعد، اس نے خود کو بھارت میں ورلڈ کپ کھیلنے کے لیے دستیاب کرایا، لیکن ٹورنامنٹ میں باؤلنگ نہیں کی۔ بالآخر ٹورنامنٹ ختم ہونے کے بعد 32 سالہ کھلاڑی کی سرجری ہوئی۔

اس کے بعد انہوں نے بھارت میں ٹیسٹ سیریز کھیلی۔ اگرچہ اس نے سیریز کے دوران کسی وقت نیٹ میں آہستہ بولنگ کرنا شروع کی تھی، لیکن اسٹوکس نے صرف دھرم شالہ میں آخری ٹیسٹ میچ میں بولنگ کی۔ اسٹوکس اب ایک آل راؤنڈر کے طور پر کاؤنٹی چیمپئن شپ میں واپسی پر نظریں جمائے ہوئے ہیں تاکہ وہ انگلینڈ کے گھریلو موسم گرما میں ویسٹ انڈیز اور سری لنکا کے خلاف باؤلنگ کر سکیں۔

منگل کو ای سی بی کے ذریعہ اسٹوکس کے حوالے سے کہا گیا کہ میں سخت محنت کر رہا ہوں اور کرکٹ کے تمام فارمیٹس میں ایک آل راؤنڈر کے طور پر مکمل کردار ادا کرنے کے لیے اپنی باؤلنگ فٹنس کو مضبوط بنانے پر توجہ مرکوز کر رہا ہوں۔ آئی پی ایل اور ورلڈ کپ سے آپٹ آؤٹ کرنا ایک سمجھوتہ ہوگا جس سے مجھے وہ آل راؤنڈ کھلاڑی بننے کا موقع ملے گا جو میں مستقبل قریب میں بننا چاہتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ ہندوستان کے حالیہ ٹیسٹ ٹور نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ گھٹنے کی سرجری اور 9 ماہ تک باؤلنگ کے بغیر میں باؤلنگ کے نقطہ نظر سے کتنا پیچھے تھا۔ میں اپنے ٹیسٹ موسم گرما کے آغاز سے قبل کاؤنٹی چیمپیئن شپ میں ڈرہم کے لیے کھیلنے کا منتظر ہوں اور جوس بٹلر اور پوری ٹیم کو اپنے ٹائٹل کے دفاع کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کرتا ہوں۔

انگلینڈ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں اپنی مہم کا آغاز 4 جون کو اسکاٹ لینڈ کے خلاف بارباڈوس میں کرے گا۔

ہندوستھان سماچار/ عبد الواحد

/شہزاد


 rajesh pande