منیش سسودیا کو بھانجی کی شادی میں شرکت کے لیے تین دن کی عبوری ضمانت ملی
منیش سسودیا کو بھانجی کی شادی میں شرکت کے لیے تین دن کی عبوری ضمانت ملی نئی دہلی، 12 فروری (ہ س)۔ دہ
منیش سسودیا کو بھانجی کی شادی میں شرکت کے لیے تین دن کی عبوری ضمانت ملی


منیش سسودیا کو بھانجی کی شادی میں شرکت کے لیے تین دن کی عبوری ضمانت ملی

نئی دہلی، 12 فروری (ہ س)۔ دہلی کی راؤز ایونیو کورٹ کے خصوصی جج ایم کے ناگپال نے دہلی ایکسائز گھپلہ کیس کے ملزم دہلی کے سابق نائب وزیر اعلی منیش سسودیا کو اپنی بھانجی کی شادی میں شرکت کے لیے تین دن کی عبوری ضمانت دے دی ہے۔

سماعت کے دوران منیش سسودیا کو عدالت میں پیش کیا گیا۔ عبوری ضمانت کی درخواست پر سماعت کے دوران سسودیا کے وکیل نے عدالت کو بتایا کہ ان کی بھانجی کی شادی 14 فروری کو ہو رہی ہے، جس کے لیے عبوری ضمانت منظور کی جائے۔ آج سسودیا کی باقاعدہ ضمانت کی عرضی پر بھی سماعت ہوئی۔ اس سے پہلے 5 فروری کو عدالت نے سسودیا کو اپنی بیمار بیوی سے ملنے کے لیے ہفتے میں ایک دن کے لیے حراستی پیرول دیا تھا۔ عدالت نے کہا تھا کہ سسودیا پولیس کی حراست میں ہفتے میں ایک بار اپنی بیمار بیوی سے مل سکتے ہیں۔ اس دوران ڈاکٹر اپنی بیوی کے علاج کے لیے بھی جا سکتا ہے۔ عدالت نے نومبر 2023 میں سسودیا کو اپنی بیوی سے چند گھنٹوں کے لیے ملنے کی اجازت دی تھی۔

سسودیا کو سی بی آئی نے 26 فروری 2023 کو گرفتار کیا تھا۔ 25 نومبر 2022 کو سی بی آئی نے پہلی چارج شیٹ داخل کی۔ عدالت نے پہلی چارج شیٹ کا 15 دسمبر 2022 کو نوٹس لیا تھا۔ عدالت نے ملزمان کے خلاف تعزیرات ہند کی دفعہ 120 بی اور انسداد بدعنوانی ایکٹ کی دفعہ 7، 7اے اور 8 کے تحت الزامات طے کیے تھے۔ عدالت نے کلدیپ سنگھ، نریندر سنگھ، وجے نائر، ابھیشیک بوئن پلی، ارون رام چندر پلئی، متھو گوتم اور سمیر مہندرو کے خلاف پہلی چارج شیٹ کا نوٹس لیا ہے۔

ہندوستھان سماچار

/شہزاد


 rajesh pande