شیو پوری: پولیس نے شراب کی غیر قانونی فیکٹری پر چھاپہ مارا ، 1.25 کروڑ کی شراب بنانے کی اشیاءضبط
شیو پوری ، 12 فروری (ہ س)۔ ضلع کے کریرا تھانہ پولیس نے غیر قانونی طور پر چلنے والی شراب کی فیکٹری
شیو پوری: پولیس نے شراب کی غیر قانونی فیکٹری پر چھاپہ مارا ، 1.25 کروڑ کی شراب بنانے کی اشیاءضبط


شیو پوری ، 12 فروری (ہ س)۔

ضلع کے کریرا تھانہ پولیس نے غیر قانونی طور پر چلنے والی شراب کی فیکٹری پر چھاپہ مارا ہے۔ پولیس نے ایک مقام پر چھاپہ مارنے کے بعد گرفتار ملزمان کا پتا چلاتے ہوئے دوسرے مقام پر چھاپہ مار کر مجموعی طور پر 7 ملزمان کو گرفتار کر لیا۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ پولیس نے شراب بنانے کے مواد کے ساتھ 1.25 کروڑ کی شراب ضبط کی ہے اور اس سے بڑی بات یہ ہے کہ مذکورہ فیکٹری بی جے پی پسماندہ طبقے مورچہ کے ضلع جنرل سکریٹری اپنے بجلی کے ٹھیکیدار کے دفتر میں چلا رہے تھے۔ تاہم، بی جے پی پسماندہ طبقاتی مورچہ کے جنرل سکریٹری فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے ہیں۔

بتایا جا رہا ہے کہ کرئرہ پولس کو اطلاع ملی تھی کہ بی جے پی پسماندہ طبقے مورچہ کے جنرل سکریٹری پنکج لودھی بجلی کمپنی کے ٹھیکیدار ہونے کی آڑ میں کریرہ جیل کے سامنے شنکر یادو کے گودام کو کرایہ پر لے کر غیر قانونی شراب کی فیکٹری چلا رہے ہیں۔ اطلاع کے بعد کریرا پولیس اسٹیشن نے آج بی جے پی پسماندہ طبقے مورچہ کے جنرل سکریٹری پنکج لودھی کے کرایہ کے گودام پر چھاپہ مارا۔ بی جے پی پسماندہ طبقے مورچہ جنرل سکریٹری کے گودام پر چھاپہ مارتے ہوئے پولس نے دیسی شراب کے 25 ڈبوں ، 150 لیٹر او پی اور ہر طرح کی شراب بنانے کا سامان ضبط کیا اور 6 ملزمین کو گرفتار کیا۔ گرفتار ملزمان میں سے ایک ملزم جو کہ خانیادھانا کا رہائشی ہے، جبکہ 5 ملزمان کو ضلع بھنڈ کے نیا گاو¿ں تھانہ علاقے سے گرفتار کیا گیا۔ گرفتار ملزمین سے پوچھ گچھ میں یہ بات سامنے آئی کہ بھونٹی تھانہ علاقہ کے محڑ میں بھی شراب کی فیکٹری چل رہی ہے۔ اس کے بعد کریرا تھانہ پولیس نے مہر گاو¿ں میں چھاپہ مارا۔ جہاں بھاری مقدار میں شراب بنانے اور پیکنگ کا سامان 375 لیٹر او پی سمیت قبضے میں لے کر ایک ملزم کو گرفتار کر لیا گیا۔

کریرا تھانے کے انچارج سریش شرما کا کہنا ہے کہ کریرہ پولیس نے غیر قانونی شراب فیکٹری سے متعلق دو مقامات پر چھاپے مار کر 7 ملزمان کو گرفتار کیا ہے۔ پہلی کھیپ میں مہاجن ولد پریم نارائن جو کہ خانیادھانا کے گوروار گاو¿ں کا رہنے والا ہے اور راجیش سنگھ ولد موہر سنگھ لودھی ، ستیندر لودھی ولد رام اوتار سنگھ ، برج کشور ولد پورن سنگھ لودھی ، بھاو سنگھ ولد جسونت سنگھ لودھی ، جتیندر سنگھ ولد۔ بھنڈ ضلع کے گمبھیر سنگھ لودھی کا بیٹا اس کے بعد موہڑ گاو¿ں کے رہنے والے رامجی لال ولد سمیر لودھی کو موہڑ گاو¿ں میں چھاپہ مار کر گرفتار کیا گیا۔ بتادیں کہ اس معاملے میں بی جے پی پسماندہ طبقاتی مورچہ کے ضلع جنرل سکریٹری پنکج لودھی مفرور ہیں۔

ہندوستھان سماچارمحمدخان


 rajesh pande