25 جنوری تاریخ کے آئینے میں: ونوبا بھاوے کا قد ہر لحاظ سے بڑا
25 جنوری کی تاریخ ملکی اور دنیا کی تاریخ میں کئی اہم وجوہات کی بنا پر درج ہے۔ اس تاریخ کا ملک کے اعل
25 جنوری تاریخ کے آئینے میں: ونوبا بھاوے کا قد ہر لحاظ سے بڑا 


25 جنوری کی تاریخ ملکی اور دنیا کی تاریخ میں کئی اہم وجوہات کی بنا پر درج ہے۔ اس تاریخ کا ملک کے اعلیٰ ترین شہری اعزاز بھارت رتن اور بھودان یگیہ تحریک کے بانی آچاریہ ونوبا بھاوے کے ساتھ اٹوٹ رشتہ ہے۔ دراصل اس تاریخ کو 1983 میں انہیں بعد از مرگ بھارت رتن سے نوازا گیا تھا۔ حالانکہ وہ ہر لحاظ سے ماورا ہے۔ اس لیڈر کا قد ہر لحاظ سے بڑا ہے۔ ونوبا بھاوے کا شمار ملک کے عظیم مجاہدآزادی اور سماجی کارکنوں میں کیا جاتا ہے۔ وہ مہاتما گاندھی کے پیروکار تھے۔ 11 ستمبر 1895 کو پیدا ہونے والے ونوبا بھاوے گاندھی کی طرح سچائی اور عدم تشدد کے راستے پر چلتے ہوئے غریبوں اور بے سہارا لوگوں کے لیے لڑتے رہے۔ آچاریہ نے 1920 میں مہاتما گاندھی کی قیادت میں شروع ہونے والی عدم تعاون کی تحریک میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیا۔ انہوں نے اہل وطن سے اپیل کی کہ وہ غیر ملکی اشیاء کا بائیکاٹ کریں اور دیسی اشیاء استعمال کریں۔ گاندھی نے بھاوے کو 1921 میں اپنے وردھا آشرم کے انتظام کی ذمہ داری سونپی۔ یہاں سے اس نے 'مہاراشٹرا دھرم' کے نام سے ایک ماہانہ رسالہ نکالا۔ اس رسالے کے ذریعے وہ ویدوں اور اپنشدوں کا پیغام لوگوں تک پہنچاتے تھے۔

برطانوی حکومت جدوجہد آزادی میں بھاوے کے بڑھتے ہوئے قد کو دیکھ کر پریشان ہو گئی اور انہیں حکمرانی کی مخالفت کرنے پر گرفتار کر لیا گیا۔ انہیں چھ ماہ کی سزا سنائی گئی۔ ونوبا بھاوے کئی بار جیل گئے۔ جیل میں وہ قیدیوں کو گیتا کا سبق پڑھایا کرتے تھے۔ مہاتما گاندھی نے انہیں 1940 میں انگریزوں کے خلاف آواز اٹھانے والا پہلا انفرادی ستیہ گرہی قرار دیا۔ ونوبا بھاوے بہت پرسکون اور نظم و ضبط رکھنے والے انسان تھے۔ مہاتما گاندھی کے قتل کے بعد انہوں نے اپنا لفظ سروودیا اپنایا جس کا مطلب ہے سب کے لیے ترقی۔

تلنگانہ (اس وقت آندھرا پردیش) میں آزادی کے چند سال بعد، بائیں بازو کی قیادت میں بے زمین لوگوں کی تحریک شروع ہوئی۔ بعد میں یہ تحریک پرتشدد شکل اختیار کر گئی۔ ونوبا بھاوے ان کسانوں سے ملنے 18 اپریل 1951 کو نلگنڈہ کے پوچمپلی گاؤں پہنچے۔ کسانوں نے اپنی روزی روٹی کے لیے ان سے 80 ایکڑ زمین مانگی۔ ونوبا بھاوے نے اس کے بعد کچھ زمینداروں سے بات کی۔ ان کے الفاظ نے زمیندار رام چندر ریڈی کو اتنا متاثر کیا کہ انہوں نے اپنی 100 ایکڑ زمین عطیہ کر دی۔ اس سے ونوبا بھاوے بہت متاثر ہوئے اور انہیں اس واقعہ کو تحریک میں بدلنے کا خیال آیا۔ بھودن یگیہ تحریک بھاوے کی قیادت میں 13 سال تک جاری رہی۔ انہوں نے ملک کے کونے کونے کا دورہ کیا۔ اس دوران تقریباً 13 لاکھ غریب کسانوں کے لیے 44 لاکھ ایکڑ زمین حاصل کی گئی۔ اس تحریک کو رضاکارانہ سماجی انصاف کے لیے پوری دنیا میں سراہا گیا۔ اتر پردیش اور بہار میں حکومتوں نے بھودان ایکٹ پاس کیا، تاکہ زمین کی تقسیم کو منظم طریقے سے کیا جا سکے۔

مہاتما گاندھی کی تعلیم کے خطوط پر، انہوں نے خواتین کو بااختیار بنانے کے لیے 1959 میں 'برہما ودیا مندر' شروع کیا۔ وہ گائے کے ذبیحہ اور ہریجنوں کی دستی صفائی کے بھی سخت خلاف تھے۔ آچاریہ ونوبا بھاوے طویل علالت کے بعد 15 نومبر 1982 کو وردھا میں اس دنیا کو الوداع کہہ گئے۔ وہ واقعی ایک ایسی شخصیت تھے جس میں لوگ گاندھی کو دیکھتے تھے۔ وہ 1958 کا ریمن میگسیسے ایوارڈ حاصل کرنے والے پہلے ہندوستانی تھے۔

اہم واقعات

1554: برازیل میں ساؤ پالو شہر کا قیام۔

1565: تیلی کوٹا کی جنگ میں وجیانگرسلطنت کا زوال۔

1579: ڈچ جمہوریہ کا قیام۔

1755: ماسکو یونیورسٹی کا قیام۔

1831: پولینڈ کی پارلیمنٹ نے آزادی کا اعلان کیا۔

1839: چلی میں زلزلہ۔ تقریباً 10,000 لوگ مر گئے۔

1880: سماجی مصلح کیشو چندر سین نے ہندوستانی برہمو سماج کا آغاز کیا۔

1881: الیگزینڈر گراہم بیل اور تھامس الوا ایڈیسن نے اورینٹل ٹیلی فون کمپنی بنائی۔

1904: پنسلوانیا میں کوئلے کی کان میں دھماکہ۔ 179 افراد ہلاک ہو گئے۔

1924: پہلی سرمائی اولمپک گیمز فرانس کے شہر چمنکس میں منعقد کی گئی۔

1955: پانامہ اور امریکہ نے نہری معاہدے پر دستخط کیے۔

1959: برطانیہ نے مشرقی جرمنی کے ساتھ تجارتی معاہدہ کیا۔

1969: شمالی ویتنام اور امریکہ کے درمیان پیرس میں امن مذاکرات۔

1971: ہماچل پردیش کو مکمل ریاست قرار دیا گیا۔

1975: شیخ مجیب الرحمان بنگلہ دیش کے صدر بنے۔

1980: مشہور سماجی کارکن مدر ٹریسا کو بھارت رتن سے نوازا گیا۔

1983: ونوبا بھاوے کو بعد از مرگ سب سے بڑے شہری اعزاز بھارت رتن سے نوازا گیا۔

1988: رام سیوک شنکر نے سورینام کے صدر کے طور پر حلف لیا۔

1990: انگلینڈ میں طوفان۔ تقریباً 50 افراد ہلاک ہوئے۔

1994: ترکی کا پہلا ٹیلی کمیونیکیشن سیٹلائٹ 'ترک سیٹ فرسٹ' بحر اوقیانوس میں گرا۔

1999: کولمبیا، جنوبی امریکہ میں زلزلہ۔ 300 لوگ مر گئے۔

2002: ارجن سنگھ ہندوستانی فضائیہ کے پہلے ایئر مارشل بنے۔

2003: چین کے جمہوریت نواز رہنما فینگ سو کو ملک سے نکال دیا گیا۔

2004: خلائی جہاز کامیابی سے مریخ پر اترا۔

2005: مہاراشٹر کے ستارہ میں مندر میں بھگدڑ۔ 300 لوگ مر گئے۔

ہندوستھان سماچار

وجے راجے سندھیا کی برسی


 rajesh pande