وزیر داخلہ امت شاہ کی پورنیہ ریلی کے لیے ضلع کی 50 بسوں سے کارکن روانہ ہوں گے۔
سہرسہ، 22 ستمبر (ہ س) بھارتیہ جنتا پارٹی کی ضلعی میٹنگ جمعرات کو منعقد ہوئی۔ جس میں ریلی کو تاریخی ب
وزیر داخلہ امت شاہ کی پورنیہ ریلی کے لیے ضلع کی 50 بسوں سے کارکن روانہ ہوں گے۔


سہرسہ، 22 ستمبر (ہ س) بھارتیہ جنتا پارٹی کی ضلعی میٹنگ جمعرات کو منعقد ہوئی۔ جس میں ریلی کو تاریخی بنانے کے لیے وزیر داخلہ امت شاہ کی آمد پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ جس میں بی جے پی کے قومی سکریٹری بہار ریاست کے شریک انچارج ایم پی ہریش دویدی، بی جے پی کے ریاستی نائب صدر متھلیش تیواری، سابق وزیر ڈاکٹر آلوک رنجن، سابق ایم ایل اے سنجیو کمار جھا، سہرسہ ضلع انچارج مہادیو چودھری، سابق ضلع صدر مدن پرساد چودھری نے شرکت کی۔ ، سابق ضلع صدر راجیو رنجن موجود تھے۔ جلسہ کا آغاز بندے ماترم کے گانے سے ہوا۔

میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے ہریش دویدی نے کہا کہ پورنیہ میں وزیر داخلہ امت شاہ کی عوامی جذبات ریلی کئی لحاظ سے اہم ہے۔ بہار کے عوامی جذبات کے ساتھ نتیش کی دھوکہ حکومت ٹوٹنے کے بعد یہ پہلی ریلی ہے۔جس میں سہرسہ کے ہزاروں کارکنان ریلی میں شرکت کرکے عوامی جذبات کا اظہار کریں گے۔ شری گنیش 2024 کی لڑائی بہار سے کریں گے۔ سیمانچل میں دراندازوں کی پریشانی پر قابو پانے کے لیے، بی ایس ایف کو 50 کلومیٹر کے دائرے میں گرفتار کرنے اور ایف آئی آر درج کرنے کا اختیار دیا گیا تھا۔

ڈاکٹر آلوک رنجن نے کہا کہ سہرسہ ودھان سبھا سے ہزاروں کارکنوں کو لے جانے کا انتظام کیا گیا ہے۔ بی جے پی ضلع صدر دیواکر سنگھ نے بتایا کہ سہرسہ ضلع سے 50 بسوں کا انتظام کیا گیا ہے۔ ریلی میں کارکنان بھرپور شرکت کریں گے۔ بی جے پی ضلع صدر نے آنے والے مہمانوں کا پٹکا پہنا کر استقبال کیا۔ نریندر مودی کی سوانح پر مبنی کتاب کا اجراء ارکان پارلیمنٹ ہریش دویدی اور متھیلیش تیواری نے کیا ۔تشکریہ کا اظہار ضلع نائب صدر ونے کمار جھا نے کیا۔ہندوستھان سماچار


 rajesh pande