بھارتی کرنسی ریکارڈ کم ترین سطح پر پہنچ گئی، روپیہ ایک دن میں 89 پیسے کمزور
نئی دہلی، 22 ستمبر (ہ س)۔ ہندوستانی کرنسی روپے نے آج ڈالر کے مقابلے میں گراوٹ کا نیا ریکارڈ قائم کیا
بھارتی کرنسی ریکارڈ کم ترین سطح پر پہنچ گئی، روپیہ ایک دن میں 89 پیسے کمزور 


نئی دہلی، 22 ستمبر (ہ س)۔ ہندوستانی کرنسی روپے نے آج ڈالر کے مقابلے میں گراوٹ کا نیا ریکارڈ قائم کیا۔ روپے کی گراوٹ کی وجہ سے ہندوستانی کرنسی پہلی بار ڈالر کے مقابلے 81 روپے کی سطح کے قریب بند ہوئی۔ امریکی فیڈرل ریزرو کی جانب سے شرح سود میں اضافے کے فیصلے کے بعد ڈالر کے مقابلے دنیا بھر کی کرنسیوں میں گراوٹ کے اثرات سے روپیہ بھی اچھوتا نہیں رہا۔ ہندوستانی کرنسی آج ڈالر کے مقابلے میں 89 پیسے کی کمزوری کے ساتھ 80.87 روپے کی ریکارڈ کم ترین سطح پر ٹریڈنگ ختم ہوئی کیونکہ ڈالر انڈیکس 20 سال کی بلند ترین سطح پر پہنچ گیا۔

انٹر بینک فارن ایکسچینج مارکیٹ میں، روپیہ آج ڈالر کے مقابلے 31 پیسے کے خسارے کے ساتھ 80.29 پر کھلا۔ امریکی معیشت میں کساد بازاری کے خدشے کے باعث گزشتہ ایک ہفتے سے پوری دنیا کی کرنسی مارکیٹ میں بھونچال آگیا۔ ایسے میں شرح سود میں اضافہ کرکے فیڈرل ریزرو نے امریکی معیشت کے کمزور ہونے کا خدشہ مزید بڑھا دیا۔ اس وجہ سے، جہاں گھریلو اسٹاک مارکیٹ میں غیر ملکی سرمایہ کاروں کی طرف سے زبردست فروخت ہوئی، وہیں آج کاروبار کے آغاز سے ہی ہندوستانی کرنسی مارکیٹ میں ڈالر کی مانگ مضبوط رہی۔

کرنسی مارکیٹ کے آغاز کے بعد، جیسے جیسے دن کا کاروبار آگے بڑھتا گیا، ویسے ہی روپے کی قدر میں بھی کمی ہوتی گئی۔ ٹریڈنگ کے آغاز کے فوراً بعد روپیہ کمزور ہوکر 80.35 روپے فی ڈالر کی سطح پر آگیا۔ اس گراوٹ کے بعد کچھ عرصے کے لیے ڈالر کی مانگ میں کمی کے آثار بھی دکھائی دے رہے تھے جس کے باعث روپیہ 80.27 کی سطح پر آگیا تاہم یہ صورتحال زیادہ دیر برقرار نہ رہ سکی۔ ڈالر کی مانگ میں ایک بار پھر اضافہ ہوا جس کی وجہ سے رات ساڑھے گیارہ بجے تک ہندوستانی کرنسی ڈالر کے مقابلے 80.67 روپے کی سطح پر آگئی۔

روپے کی قدر میں اس گراوٹ کے بعد ایسے اشارے بھی مل رہے ہیں کہ ریزرو بینک آف انڈیا روپے کو سہارا دینے کے لیے کرنسی مارکیٹ میں مداخلت کر سکتا ہے۔ ایسے اشارے بھی ملے تھے کہ ریزرو بینک روپے کو مزید گرنے سے روکنے کے لیے اپنے زرمبادلہ کے ذخائر سے کرنسی مارکیٹ میں ڈالر کے بہاؤ کو بڑھا سکتا ہے۔ اس خبر کے بعد ایک بار پھر روپے کی قیمت کچھ دیر کے لیے مستحکم دکھائی دی تاہم کچھ دیر بعد ہی روپیہ ایک بار پھر ڈوبتے ہوئے نیچے گرنا شروع ہوگیا۔ دن بھر گراوٹ کا نیا نمونہ قائم کرنے کے بعد، روپے نے آج کی ٹریڈنگ کا اختتام 89 پیسے کی کمزوری کے ساتھ 80.87 روپے فی ڈالر کی ریکارڈ کم ترین سطح پر کیا، جس سے ڈالر کے مقابلے میں کمزوری کا آج کا آخری ریکارڈ بن گیا۔ہندوستھان سماچار


 rajesh pande