کینیا میں بہت سے لوگ پرو کبڈی لیگ میں کھیلنے کی خواہش رکھتے ہیں: ڈینیل اودھیامبو
حیدرآباد ، 6 دسمبر (ہ س)۔ کینیا کے کھلاڑی ڈینیئل اودھیمبو ، جو اس وقت پرو کبڈی لیگ سیزن 9 میں پٹنہ
پروکبڈی لیگ


حیدرآباد ، 6 دسمبر (ہ س)۔

کینیا کے کھلاڑی ڈینیئل اودھیمبو ، جو اس وقت پرو کبڈی لیگ سیزن 9 میں پٹنہ پائریٹس ٹیم کا حصہ ہیں ، نے کہا ہے کہ کینیا میں کبڈی کے کھیل میں پچھلے چھ سالوں سے زبردست ترقی ہوئی ہے۔

اودھیمبو نے کہا کینیا میں 2016 کے کبڈی ورلڈ کپ کے بعد سے کبڈی پروان چڑھی ہے۔ اب ہمارے پاس ملک کے تقریباً ہر شہر میں کبڈی ہے۔ ہم کینیا میں اس کھیل کو ترقی دینے کے لیے سخت محنت کرتے ہیں۔ ہم مزید کالجوں کا سفر کرتے ہیں اور اس کھیل کو متعارف کراتے ہیں۔ کھیل کو پورے ملک میں پھیلانا ہماری ذمہ داری ہے۔ ہم نے کینیا میں کبڈی لیگ شروع کرنے کا بھی سوچا ، لیکن ہم ابھی تک ایسا نہیں کر سکے۔اودھیمبو نے کہا کہ کینیا میں بہت سے لوگ پرو کبڈی لیگ میں کھیلنے کی خواہش رکھتے ہیں ۔ انہوں نے کہا ’میرے شہر میں بہت سے لوگ کبڈی کے بارے میں جانتے ہیں۔ اور بہت سے لوگ ایسے ہیں جو میری طرح بننا چاہتے ہیں اور پرو’ کبڈی لیگ میں شامل ہونا چاہتے ہیں۔ وہ مجھے دیکھ کر اچھا محسوس کرتے ہیں۔ انہیں یہ بھی یقین ہے کہ وہ ایک دن لیگ میں ضرور کھیلیں گے۔انہوں نے مزید کہا ،’ کینیا میں لوگ یوٹیوب پر پی کے ایل کی ہائی لائٹس دیکھتے ہیں۔ میرا خاندان مجھے بہت سپورٹ کرتا ہے اور وہ سمجھتے ہیں کہ کبڈی ایک کیریئر بن سکتی ہے۔ مجھے ہندوستان میں رہنا پسند ہے ، لیکن کھانا میرے لیے تھوڑا سا مسالہ دار ہے۔ امریکہ کے کھانے کی عادات کو ایڈجسٹ کرنے کے لیے ، اس لیے میں بہت سے نئے پکوان نہیں آزماتا۔ مجھے دال چاول کھانا پسند ہے۔

اودھیمبو نے یہ بھی کہا کہ انہوں نے کچھ عام ہندی الفاظ کو منتخب کیا ، ’ جب کوچ ٹیم سے بات کر رہا ہوتا ہے تو وہ زیادہ تر ہندی میں بولتا ہے ، لیکن میں ان کی ہر بات کو سمجھتا ہوں۔ کسی کو میرے لیے ترجمہ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ میں ایک سے بات کرتا ہوں۔ میں نے ہندی کے کچھ عام الفاظ چن لیے ہیں ، جو مجھے زبان سمجھنے میں مدد کرتے ہیں۔

ہندوستھان سماچارمحمدخان


 rajesh pande