بابا صاحب امبیڈکر کے بتائے ہوئے راستے پر ہم اپنی حکومت میں تعلیم پر زیادہ زور دے رہے ہیں:اروند کیجریوال
نئی دہلی، 6دسمبر(ہ س)۔ بابا صاحب ڈاکٹر۔امبیڈکر کے بتائے ہوئے راستے پر ہم اپنی حکومت میں تعلیم پر سب
وزیراعلیٰ


نئی دہلی، 6دسمبر(ہ س)۔

بابا صاحب ڈاکٹر۔امبیڈکر کے بتائے ہوئے راستے پر ہم اپنی حکومت میں تعلیم پر سب سے زیادہ زور دے رہے ہیں۔ بابا صاحب امبیڈکر کا ماننا تھا کہ اگر ہر شخص کو اچھی تعلیم ملے گی تو غربت بھی دور ہو جائے گی، سماج میں برابری آئے گی اور سب کو عزت کے ساتھ جینے کا حق ملے گا۔ دہلی اسمبلی کے احاطے میں بابا صاحب کا مہاپرینروارن میں وزیر اعلی اروند کیجریوال نے یہ باتیں منعقدہ ایک پروگرام کے دوران کہیں۔ اس موقع پر وزیر اعلی اروند کیجریوال نے بابا صاحب کے مجسمہ پر پھول چڑھائے۔

اس دوران اسپیکر رام نواس گوئل اور نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا سمیت اراکین اسمبلی نے بھی بابا صاحب کو خراج عقیدت پیش کی۔ اسی طرح نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے کہا کہ بابا صاحب نے اپنی پوری زندگی سماج کے ہر طبقے اور محروم لوگوں کو ان کے حقوق اور سماجی انصاف فراہم کرنے کے لیے وقف کردی۔ ان کے خیالات اور نظریات کو اہل وطن ہمیشہ متاثر کرتے رہیں گے۔ بھارت رتن بابا صاحب ڈاکٹر بھیم راو امبیڈکر کے مہاپرینروارن دیوس کے موقع پر دہلی ودھان سبھا کے احاطے میں ایک پروگرام کا انعقاد کیا گیا، جہاں وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے ان کے مجسمے پر پھول چڑھائے۔ اس موقع پر دہلی قانون ساز اسمبلی کے اسپیکر رام نواس گوئل اور نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا، ایم ایل اے وغیرہ سمیت معززین نے بابا صاحب کے مجسمہ کو گلہائے عقیدت پیش کیے اور ان کے آگے ماتھا ٹیکہ۔ ایک ٹویٹ میں، وزیر اعلی کے دفتر نے کہا، بھارت رتن بابا صاحب ڈاکٹر بھیم را امبیڈکر کے مہاپرینروارن دیوس کے موقع پر، دہلی اسمبلی کے احاطے میں منعقد پروگرام میں عزت مآب وزیر اعلیٰ۔ مسٹر اروند کیجریوال جی نے بابا صاحب کی مورتی کو پھول چڑھا کر خراج عقیدت پیش کی۔ اس موقع پر وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ بابا صاحب ڈاکٹر۔امبیڈکر کے مہاپرینروارن دیوس کے موقع پر میں تمام لوگوں سے اپیل کرنا چاہتا ہوں کہ ہمیں باباصاحب امبیڈکر کی زندگی سے تحریک لینا ہوگی۔ ان کی پوری زندگی جدوجہد سے بھری ہوئی ہے۔ بابا صاحب نے اپنی پوری زندگی غریبوں، پسماندہ لوگوں کے لیے بہت جدوجہد کی۔

ان کا خواب تھا کہ اس ملک کے اندر آخری آدمی تک تمام سہولیات دستیاب ہونی چاہئیں۔ انہوں نے تعلیم پر سب سے زیادہ زور دیا۔ ان سے تحریک لے کر آج ہم اپنی حکومت میں تعلیم پر سب سے زیادہ زور دے رہے ہیں۔ بابا صاحب امبیڈکر کا ماننا تھا کہ اگر ہر شخص کو اچھی تعلیم ملے گی تو غریبی بھی دور ہو جائے گی، سماج میں برابری ہو گی اور تمام لوگوں کو عزت کی نگاہ سے دیکھا جائے گا۔ساتھ رہنے کا حق ملے گا۔ تعلیم بہت ضروری ہے۔ ہم بھی بابا صاحب کے بتائے ہوئے راستے پر چل رہے ہیں۔ اس موقع پر میں انہیں خراج عقیدت پیش کرتا ہوں۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے ٹویٹ کیا اور کہا، مہاپرینروارن دیوس کے موقع پر، ہم بھارت رتن بابا صاحب ڈاکٹر بھیم را¶ امبیڈکر کو خراج عقیدت پیش کرتے ہیں، جنہوں نے سماج کے ہر غریب، استحصال زدہ اور محروم طبقے کے حقوق اور انصاف کے لیے جدوجہد کی۔ وہیں نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے ٹویٹ کیا، بھارت رتن بابا صاحب، ہندوستانی آئین کے معمار، ڈاکٹر۔بھیم را¶ امبیڈکر جی کو ان کے مہاپرینروارن دن پر سیکڑوں سلام۔ بابا صاحب نے اپنی پوری زندگی معاشرے کے ہر طبقے اور محروم لوگوں کو ان کے حقوق اور سماجی انصاف فراہم کرنے کے لیے وقف کر دی۔ ان کے خیالات اور نظریات اہل وطن کو ہمیشہ متاثر کرتے رہیں گے۔

ہندوستھان سماچار/محمد


 rajesh pande