Custom Heading

ٹوکیو پیرالمپک میں چاندی کا تمغہ جیتنے والے شرد کمار نے وزیراعلیٰ اروند کیجریوال سے ملاقات کی ، وزیراعلیٰ نے تمغہ پہنا کر انکا اعزاز کیا
نئی دہلی، 28 ستمبر(ہ س)۔ ٹوکیو پیرالمپک میں چاندی کا تمغہ جیت کر ملک کا سر فخر سے بلند کرنے والے کھ
کیجریوال


نئی دہلی، 28 ستمبر(ہ س)۔

ٹوکیو پیرالمپک میں چاندی کا تمغہ جیت کر ملک کا سر فخر سے بلند کرنے والے کھلاڑی شرد کمار نے آج دہلی سیکرٹریٹ میں وزیراعلیٰ اروند کیجریوال سے ملاقات کی۔ اس دوران شرد کمار کی درخواست پر وزیر اعلی نے انہیں تمغہ پہناکر اعزاز دیا۔ وزیراعلیٰ نے کہا کہ شرد کمار سے مل کر بہت خوشی ہوئی۔ انہوں نے ٹوکیو پیرالمپک میں چاندی کا تمغہ جیت کر ہندوستان کا نام روشن کیا ہے۔ ان کی شاندار کارکردگی نے پورے ملک کا سر فخر سے بلند کر دیا ہے۔وزیراعلیٰ نے کہا کہ اگر یہ ممکن ہے تو شرد کمار کو دہلی حکومت میں قوانین کے مطابق باعزت ملازمت دی جائے گی۔ انہوں نے وزیر کھیل کو روزگار کے مواقع تلاش کرنے کی ہدایت کی ہے۔ اس سے ایسے کھلاڑیوں کے حوصلے بلند ہوں گے۔ ہماری حکومت کھیلوں کو فروغ دینے میں بہت سنجیدہ ہے۔ ہم کھلاڑیوں کو ہر ممکن مدد فراہم کرنے کے لیے ہمیشہ تیار ہیں۔ کھیلوں کو فروغ دینے کے لیے ہماری حکومت نے دہلی میں ایک اسپورٹس یونیورسٹی قائم کی ہے ، تاکہ کئی بین الاقوامی سطح کے کھلاڑی پیدا کیے جا سکیں۔ ٹوکیو پیرالمپک چاندی کا تمغہ جیتنے والے شرد کمار نے آج دہلی سیکرٹریٹ میں وزیراعلیٰ اروند کیجریوال سے ملاقات کی۔ اس دوران عام آدمی پارٹی کے ایم ایل اے سوربھ بھردواج سمیت دیگر معززین بھی موجود تھے۔ وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے شرد کمار کو چاندی کا تمغہ جیتنے پر مبارکباد دی اور مستقبل میں ملک کے لیے کئی تمغے جیتنے کی خواہش کی۔ شرد کمار اپنے ساتھ ٹوکیو پیرالمپکس میں جیتے ہوئے تمغے بھی لائے۔ انہوں نے وزیراعلیٰ اروند کیجریوال سے درخواست کی اور کہا کہ اگر آپ ہمیں یہ تمغہ پہنائیں تو بہت خوشی ہوگی۔ اس درخواست پر وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے شرد کمار کو تمغہ پہنا کر نوازا۔ اس ملاقات کے دوران چاندی کا تمغہ جیتنے والے شرد کمار نے وزیر اعلیٰ سے ان کے ٹوکیو پیرالمپکس کے دورے کے بارے میں تفصیل سے بات کی۔ شرد کمار نے یہ بھی بتایا کہ انہوں نے ٹوکیو پیرالمپکس میں تمغہ جیتنے کے لیے کتنی محنت کی۔

شرد کمار کو ٹوکیو پیرالمپکس میں چاندی کا تمغہ جیتنے پر مبارکباد دیتے ہوئے وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ آپ نے اپنی شاندار کارکردگی سے پورے ملک کا سر فخر سے بلند کر دیا ہے اور آج ملک کے لاکھوں نوجوانوں کے لیے ایک تحریک بن گئے ہیں۔ ہمیں فخر ہے کہ شرد کمار دہلی میں رہتے ہیں اور آج دہلی اور پورے ملک کا نام روشن کر رہے ہیں۔ چاندی کا تمغہ جیتنے والے شرد کمار نے کہا کہ وزیر اعلیٰ سے مل کر بہت اچھا لگا۔ میری ایک بہت اچھی ملاقات ہوئی۔ یہ میرے لیے فخر کی بات ہے کہ مجھے وزیر اعلیٰ سے ملنے اور ان کا آشیرواد حاصل کرنے کا موقع ملا۔ میں ایک عرصے سے دہلی کے لیے کھیل رہا ہوں اور اب تک کئی تمغے جیت چکا ہوں۔ انہوں نے کہا کہ ان کا خواب ملک کے لیے کئی تمغے جیتنا ہے۔ اس کے لیے وہ آنے والے کھیلوں کے لیے تندہی سے تیاری کر رہا ہے۔ وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ ہماری حکومت ہر قسم کے کھیلوں کو فروغ دینے میں بہت سنجیدہ ہے۔ اس کے لیے ہم کھلاڑیوں کی ہر ممکن مدد کرنے کے لیے ہمیشہ تیار ہیں۔ کھیلوں کو فروغ دینے کے لیے ہماری حکومت نے دہلی میں اسپورٹس یونیورسٹی قائم کی ہے۔ اس یونیورسٹی کے ذریعے ہم بہت سے بین الاقوامی سطح کے کھلاڑی پیدا کرنا چاہتے ہیں، جو زیادہ سے زیادہ تمغے جیت کر ہندوستان کا سر فخر سے بلند کر سکتے ہیں۔ کھلاڑی شرد کمار نے 2019 میں تمغے بھی جیتے اور تمغہ جیتنے پر اعزازی رقم دہلی حکومت کی طرف سے دی جاچکی ہے۔ اسے ابھی تک یہ اعزازی رقم نہیں ملی۔ اس پر وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے نائب وزیراعلیٰ اور وزیر کھیل منیش سسودیا سے ان کے سامنے بات کی اور زیر التوائ پیسے کو جلد از جلد جاری کرنے کی ہدایت دی۔ وزیر کھیل نے یہ بھی یقین دلایا کہ بہت جلد سمن راشی کی رقم جاری کی جائے گی۔ دریں اثنا ، وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے وزیر کھیل سے بھی کہا کہ اگر ممکن ہو تو چاندی کا تمغہ جیتنے والے شرد کمار کو قواعد کے مطابق دہلی حکومت میں باعزت ملازمت فراہم کی جائے۔ اس سے ایسے کھلاڑیوں کے حوصلے بلند ہوں گے۔ اس ملاقات کے بعد ، وزیر اعلی اروند کیجریوال نے ٹویٹ کیا ، "مسٹر شرد کمار سے مل کر بہت خوشی ہوئی ، انہوں نے ٹوکیو پیرالمپکس میں چاندی کا تمغہ جیت کر ہندوستان کا نام روشن کیا۔ شرد جی ، آپ کی شاندار کارکردگی نے پورے ملک کو فخر سے اونچا کر دیا ہے۔ایم ایل اے سوربھ بھردواج نے بتایا کہ چاندی کا تمغہ جیتنے والا شرد کمار پچھلے ہفتے وزیراعلیٰ اروند کیجریوال سے ملنے والا تھے ، لیکن اس دوران انہیں دل کا معمولی دورہ پڑا ، جس کی وجہ سے انہیں اسپتال میں داخل ہونا پڑا اور ان کی صحت بگڑ گئی۔ وزیر اعلیٰ سے ملاقات نہ ہو سکی۔ اپنی صحت میں بہتری کے بعد انہوں نے آج وزیراعلیٰ سے ملاقات کی اور ان سے آشیرواد لیا۔حال ہی میں ، ٹوکیو پیرالمپکس میں چاندی کا تمغہ جیت کر ملک کا نام روشن کرنے والے بجرنگ پونیا نے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال سے ان کی رہائش گاہ پر ملاقات کی۔ بجرنگ پونیا کے ساتھ ان کے کوچ ستپال سنگھ بھی تھے۔ بجرنگ پونیا نے دہلی کے چھترسال اسٹیڈیم میں طویل عرصے تک تربیت حاصل کی ہے۔ اس کے علاوہ ٹوکیو پیرالمپکس میں چاندی کا تمغہ جیتنے والے روی داہیا نے وزیراعلیٰ اروند کیجریوال سے بھی ملاقات کی ہے۔ روی دہیا کی اس کامیابی پر دہلی حکومت نے ان کے اعزاز میں دہلی کے آدرش نگر میں واقع گورنمنٹ چلڈرن اسکول کا نام بدل کر راوی دہیہ بال ودیالہ رکھا ہے۔ روی دہیا نے دہلی کے اس سرکاری اسکول سے اپنی تعلیم مکمل کی تھی۔

ہندوستھان سماچاراویس/محمد

 rajesh pande