Custom Heading

تین لوک سبھا اور 30 اسمبلی نشستوں کے لئے ضمنی انتخابات 30 اکتوبر کو
نئی دہلی ، 28 ستمبر (ہ س)۔ الیکشن کمیشن نے منگل کے روز 14 ریاستوں میں تین لوک سبھا نشستوں اور 30 اسم

EC by polls_1  

نئی دہلی ، 28 ستمبر (ہ س)۔ الیکشن کمیشن نے منگل کے روز 14 ریاستوں میں تین لوک سبھا نشستوں اور 30 اسمبلی نشستوں کے ضمنی انتخاب کے شیڈول کا اعلان کیا۔ تمام نشستوں پر 30 اکتوبر کو پولنگ ہوگی۔ تاہم آسام ، بہار اور مغربی بنگال میں باقی ریاستوں سے انتخابی شیڈول میں معمولی تبدیلی ہوگی۔ تمام نشستوں کے نتائج 2 نومبر کو سامنے آئیں گے۔

الیکشن کمیشن کے مطابق وبا ، سیلاب ، سرد لہر اور ریاستوں سے موصول ہونے والی معلومات کو مدنظر رکھتے ہوئے تین لوک سبھا اور 30 اسمبلی نشستوں پر ضمنی انتخابات کا اعلان کیا گیا ہے۔

کمیشن کے مطابق لوک سبھا کے ضمنی انتخابات مرکز کے زیر انتظام علاقوں دادرا نگر حویلی اور دمن دیو کی دادراورنگرحویلی سیٹ، مدھیہ پردیش کے کھنڈوا اور ہماچل پردیش کی منڈی سیٹ پر ہوں گے۔

اس کے علاوہ آندھرا پردیش کی بڈویل۔ آسام کی گوسائیں گاﺅں، بھوانی پور، تاملپور، مریانی، تھورا۔ بہار کی کشیشور اور تاراپور۔ ہریانہ کی ایلنباد۔ہماچل پردیش کی فتح پور، اکری، جبانی۔ کرناٹک کی سڈنگی، ہانگل، پرتھوی پور۔مدھیہ پردیش کی رائے گاﺅں، جوباٹ۔ مہاراشٹر میںڈیگلور (ایس سی کے علاوہ )، میگھالیہ کی موارنگ کام (ST)، ماوپھلنگ آرمی (ST)، راجابلا، میزورم کی تریال (ایس سی)، راجستھان کی ولبھ گڑھ، دریاباد۔ تلنگانہ کی حضورآباد، مغربی بنگال کی دنہاٹا، شانتی پور، کرداہا میں اسمبلی کی ضمنی انتخابات منعقدکی جارہی ہیں۔

ہندوستھان سماچار

 rajesh pande