Custom Heading

آئی آئی ٹی دہلی نے سائبر سیکورٹی پر چیئرقائم کی۔
نئی دہلی ، 22 ستمبر (ہ س)۔ انڈین انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی (آئی آئی ٹی) دہلی نے سائبر سیکیورٹی کے شعبے
آئی آئی ٹی دہلی نے سائبر سیکورٹی پر چیئرقائم کی۔


نئی دہلی ، 22 ستمبر (ہ س)۔ انڈین انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی (آئی آئی ٹی) دہلی نے سائبر سیکیورٹی کے شعبے میں تدریس ، تحقیق اور ترقی کو فروغ دینے کے لیے ایک چیئر قائم کی ہے۔ آئی آئی ٹی دہلی کے سابق طالب علم سریش ایم شیوداسانی ، 1975 بیچ (بی ٹیک ، الیکٹریکل انجینئرنگ) نے اپنے چچا کے اعزاز میں " شری جی کے چندرمانی چیئر برائے سائبر سیکیورٹی" کیلئے تعاﺅن کیا ہے۔

شیوداسانی نے چیئر کے قیام کے اپنے مقصد کے بارے میں کہا ، " ہمارا معاشرہ آج پہلے سے کہیں زیادہ ٹیکنالوجی اور رابطے پر منحصر ہے اور اس کے نتیجے میں ڈیٹا کی خلاف ورزی اور سائبر حملوں کے خطرات تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ تاہم ، ہندوستان اور عالمی سطح پر دونوں میں سائبر سیکورٹی ٹیکنالوجسٹ کی شدید کمی ہے، اس لیے چیئر کی توجہ سائبر سیکورٹی پر ہے۔

آئی آئی ٹی دہلی میں سابق طلباءامور کے ڈین پروفیسر نوین گرگ نے کہا کہ ، سائبر یقین دہانی کے نظام اور معلومات میں بنیادی اور اطلاق شدہ تحقیق کے لیے ، آئی آئی ٹی دہلی نے 2014 میں سائبر سسٹمز اور انفارمیشن ایشورنس (CoE-CSIA) میں ایکسیلنس کے مراکز قائم کیے ہیں۔ آئی آئی ٹی دہلی میں سینٹر آف ایکسیلنس ان سائبر سسٹمز اینڈ انفارمیشن انشورنس نے اس سال سائبر سیکیورٹی میں ایم ٹیک پروگرام شروع کیا ہے۔ چیئر اس بنیادی علاقے میں مزید تحقیق کرے گی اور انسٹی ٹیوٹ اور ملک کو فائدہ پہنچائے گی۔

چندرمانی 1982 سے 1985 تک آئی آئی ٹی دہلی کے بورڈ آف گورنرز کے چیئرمین رہے۔ وہ 1961 میں وزارت تعلیم میں جوائنٹ سیکرٹری تھے۔ وہ تین دہائیوں سے زائد عرصے تک آئی آئی ٹی کونسل سے وابستہ رہے اور آئی آئی ایم احمد آباد کے بورڈ کے بانی رکن تھے۔

وزارت تعلیم میں اپنے دور کے دوران ، انہوں نے ایک ٹیم کی قیادت کی جس نے کئی بڑی امریکی یونیورسٹیوں کے درمیان تعاون قائم کیا ، جن میں آئی آئی ٹی کانپور اور ایم آئی ٹی شامل ہیں۔ وہ ذاتی طور پر مذاکرات میں شامل تھے اور روس کے ساتھ آئی آئی ٹی بمبئی کے ساتھ ساتھ جرمنی کے ساتھ آئی آئی ٹی مدراس کے تعاون کے معاہدوں پر دستخط کیے۔ وزارت سے ریٹائرمنٹ کے بعد ، انہوں نے 1973–1986 تک انڈین انسٹی ٹیوٹ آف سائنس ، بنگلور کی کونسل کے چیئرمین کی حیثیت سے خدمات انجام دیں۔

شیوداسانی سوہر انٹرنیشنل یوریا اینڈ کیمیکل انڈسٹریز (SIUCI) کے منیجنگ ڈائریکٹر اور سی ای او ہیں۔ وہ اسٹوڈنٹ افیئرز کونسل (ایس اے سی) کے جنرل سیکرٹری تھے۔ آئی آئی ٹی دہلی سے بی ٹیک مکمل کرنے کے بعد ، شیوداسانی کو کینیڈا کی میک ماسٹر یونیورسٹی میں ایم بی اے کرنے کے لیے جے این ٹاٹا اسکالرشپ سے نوازا گیا۔ 28 سال کی عمر میں ، وہ ٹیلکو (اب ٹاٹا موٹرز) کے سب سے کم عمر سینئر منیجر تھے۔

ہندوستھان سماچار

 rajesh pande