Custom Heading

مارشل آرٹس کے آٹھ چیمپئنز کو بلیک بیلٹ۔
رانچی ، 17 اکتوبر (ہ س)۔ انڈین نیشنل سکول آف مارشل آرٹس انسٹی ٹیوٹ نے اتوار کو بیلٹ اینڈ سرٹیفکیٹ تق
مارشل آرٹس کے آٹھ چیمپئنز کو بلیک بیلٹ۔


رانچی ، 17 اکتوبر (ہ س)۔ انڈین نیشنل سکول آف مارشل آرٹس انسٹی ٹیوٹ نے اتوار کو بیلٹ اینڈ سرٹیفکیٹ تقریب کا اہتمام کیا۔ اس موقع پر انسٹی ٹیوٹ کے آٹھ کراٹے چیمپئنز کو بلیک بیلٹ سے نوازا گیا۔

اس میں امرت کریکیٹا ، جولین بویا ، انسومان کمار ، سنیل کمار سنگھ ، آدتیہ پرکاش ، پنکی شرما ، اویشا نیپالی ، ارپن کمار شامل ہیں۔ امرت کریکیٹا نے صرف 11 سال کی عمر میں انسٹی ٹیوٹ کی جانب سے بلیک بیلٹ کا ٹائٹل جیت کر ایک نیا ریکارڈ بنایا ہے۔ انسٹی ٹیوٹ کے برانچ ہیڈ انسٹرکٹر ششی سمن نے تمام آٹھ بلیک بیلٹ ہولڈرز کو بلیک بیلٹ اور سرٹیفکیٹس دے کر اعزاز دیا۔

انہوں نے بتایا کہ امرت بلیک بیلٹ حاصل کرنے والی سب سے کم عمر ہے۔ کراٹے کے لیے ان کا جذبہ ریاست اور ملک کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوگا۔ اس موقع پر سابق میئر امیدوار کوسم رنجیتا نے کہا کہ ریاست کراٹے میں تیزی سے ترقی کر رہی ہے۔ روزانہ نئے ریکارڈ بن رہے ہیں۔ میری خواہش ہے کہ تمام بلیک بیلٹ حاصل کریں،تاکہ ان کے مستقبل روشن ہوں۔

یہ پروگرام انڈین سکول آف مارشل آرٹس کے ڈائریکٹر ٹیکنالوجی بمل آنند ناگ کی ہدایت پر منعقد کیا گیا تھا۔ اس موقع پر کئی اساتذہ اور والدین بشمول کراٹے ٹیچر گمان گاڈی موجود تھے۔

ہندوستھان سماچار

 rajesh pande